בניית דף נחיתה מוצלח לעסק היא לא עניין פשוט וקל. יש לתכנן היטב את העיצוב של דף הנחיתה ולהתאים אותו לקמפיין הפרסום שמוביל אליו וגם למטרות שעבורן הוא הוקם. תמיד כדאי ללמוד מכאלו שהקימו דפי נחיתה מוצלחים ולכן לפניכם 5 דוגמאות של דפי נחיתה מוצלחים.
השקעה בקמפיין פרסום באינטרנט היא הבחירה של מרבית בעלי העסקים והחברות כיום. באינטרנט אפשר לסנן ולמקד את קהל היעד הרלוונטי ביותר, להציג רק עבורו מודעות פרסום שימשכו אותו ויעוררו אצלו עניין ומשם הדרך קצרה להקלקה ומעבר לדף נחיתה שעיצבתם בדיוק לשם כך.
דפי נחיתה נועדו כדי להגביר את העניין של הגולש שהגיע אליהם ולגרום לו לבצע המרה שטובה לבעל העסק והיא למעשה סימון V של הצלחה על הקמפיין כולו. המרה יכולה להיות הרשמה לרשימת תפוצה, השארת פרטים, קניה און ליין או כל דבר אחר שמצאתם לנכון כמטרת הקמפיין שלכם.
זה אולי נשמע הגיוני ופשוט לביצוע אבל האמת היא שלא מעט קמפיינים מסתיימים בכישלון לאו דווקא בגלל מיקוד לא נכון או תקציב לא מספיק. דפי נחיתה שלא עוצבו נכון הם סיבה מרכזית בכישלון של קמפיינים ברשת האינטרנט.
5 דוגמאות של דפי נחיתה שכדאי ללמוד מהן
דף נחיתה לעסק אמור לכלול אלמנטים שונים שהופכים אותו למוצלח וכדאי ללמוד מדפים מוצלחים של חברות גדולות כדי ללמוד איך עושים זאת נכון.
5 דוגמאות של דפי נחיתה מוצלחים:
- WIX – חברת בניית האתרים המצליחה ביותר בעולם עם עשרות מיליוני אתרים שנבנו בתוך שנים ספורות בפלטפורמה שלה הפכה לשם דבר גם בזכות דף נחיתה מוצלח במיוחד. בדף היא מציגה מסלול קל וברור שמדגיש את היתרונות של שימוש במערכת WIX בעת בניית אתרים לעומת חלופות אפשריות.
- UDEMY – האתר הכי גדול בעולם ללימודים און ליין בקורסים מכל הסוגים פונה גם למעסיקים שרוצים הכשרה און ליין לעובדים שלהם או כאלו שהם מועמדים לעבודה. הפניה אליהם מדגישה את התועלות של הכשרה מהירה וזולה יחסית און ליין ואיך ירוויחו מכך עובדים מקצועיים וטובים.
- חשבונית ירוקה – הנהלת חשבונות ברשת היא תופעה שעדיין צוברת תאוצה ורוב בעלי העסקים כיום עושים במערכות אלו שימוש. חשבונית ירושה נחשבת למובילה בענף וזאת בזכות דף נחיתה קצר וברור שמציג את קלות השימוש במערכת גם למי שחסרי ניסיון טכני כלשהו והכל עם דגש גדול במיוחד על 30 ימי ניסיון ללא עלות למעוניינים להתנסות.
- RISEUP – סטארט אפ צעיר יחסית שהפך פופולארי בישראל ועוסק באפליקציה לניהול תזרים הוצאות משפחתי. דף הנחיתה מציג בצורה קלה וברורה את הכאבים (יוקר המחייה והקושי בניהול תקציב חיובי) ואת הפתרון שהאפליקציה מציעה. אבל מעבר לכך יש גם סרטון וידאו שנועד לתת מענה לנקודה הבעייתית ביותר של רוב המשתמשים הפרטיים והוא אבטחת מידע ברמה גבוהה ודיסקרטיות שלהם בעת שימוש במערכת.
- ACTIVE TRAIL – חברה שמתמחה בעיצוב דפי נחיתה יודעת מה טוב בשבילה. היא מציגה את כל התועלות של שימוש במערכת שלה לניהול רשימות תפוצה, מציעה 30 ימי ניסיון ללא עלות או התחייבות וגם מבחר גדול של דוגמאות לדפי נחיתה של לקוחות קיימים לחיזוק האמינות של הגולש.
הדוגמאות הללו שונות אחת מהשנייה אך כולן שמות דגש על אלמנטים שחשוב שתציגו ללקוחות שלכם. אפשר לקחת רעיון אחד או לשלב 2-3 יחדיו והדבר ישפר את הסיכוי שלכם לקמפיין מוצלח.
המאמר נכתב בשיתוף עם צות המומחים של Landing Page אשר סוקר מערכות לבניית דפי נחיתה בישראל ובעולם. בין המערכות שעליהם ניתן לקרוא סקירות מקיפות באתר Landing Page ניתן למצוא את אקטיב טרייל, רב מסר, שלח מסר, מיילצ'ימפ, AWeber ועוד.